czwartek, 5 kwietnia 2012

Hello World

Witam, od dłuższego czasu przymierzałem się do stworzenia własnego bloga. Głównie po to aby zapisywać gdzieś swoje relacje z wypraw. Wiele ich było, i ciężko będzie wrócić pamięciom do tych starszych. Rzadko też robiłem fotki, więc nawet nie było by się czym pochwalić.

Kilka relacji zamieściłem na forum www.reconnet.pl, ale od teraz wszystko wrzucać będę na bloga, tak aby były w jednym miejscu, łatwo dostępne i dla mnie i dla chętnych "z zewnątrz".

Myślę też nad nakręcaniem krótkich filmików z wypraw, jest to zawsze jakiś ciekawszy sposób relacji, nie koniecznie z komentarzami...
Co jeszcze postaram się wrzucać na bloga? Na pewno będą filmiki z poradami (nie koniecznie należące do mnie), będzie nieco o sprzęcie, ciekawych miejscach. Nie jestem żadnym ekspertem w dziedzinie Survivalu, i na pewno nie zamierzam nikogo uczyć, ale chcę zrobić tutaj taki mały katalog z poradami, ja coś tam jednak wiem, więc myślę że sam nakręcę kilka filmików czy napiszę parę artykułów-porad.

Nieco o mnie; Mam na imię Wojtek, pochodzę z Bielska-Białej. Trekkingiem interesuję się od wielu lat, od dość niedawna zaczął mnie wciągać tak zwany Survival. Przyswajanie wiedzy w teorii i praktyce na temat radzenia sobie w lesie bez zbędnego sprzętu, nauka budowy schronień, rozpalania ognia za pomocą dwóch kawałków drewna itd. Również od niedawna studiuję książki na temat roślin jadalnych, oraz ogólnie - kuchni polowej.
Wolny czas nie spędzony w lesie uważam dniem straconym. Do niczego nie ciągnie mnie tak bardzo jak do lasu, rzadziej w góry choć mieszkam u podnóża jednej z nich. Gdy tylko jest okazja, wyskakuję do lasu z psem, a nie ma dla mnie nic piękniejszego niż możliwość przenocowania w środku lasu, dostrzeżenie podczas takiej wyprawy zwierzątek leśnych...

Będzie mi miło jeśli ktoś stanie się czytelnikiem bloga, postaram się prowadzić go w miarę sprawnie, zamieszczać sporo ciekawych rzeczy, na pewno stworzony zostanie dział z linkami do odcinków Mearsa, czy programu Dual Survival. Ale również do książek w formie pdf, oraz przeróżnych encyklopedii do pobrania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz